Saturday, December 26, 2009

ini anak angkat saya dan sayam :)

ini choki - choki. dia anak ijan. dia sgt comel. saya suke cium muka die. die suke meleleh air liur. saya suka choki2, tak bermakna saya suke ijan, saya takkan cium ijan. tapi saya suka cium choki2. choki2, mummy n daddy angkat you rindu you. nanti daddy beli ketapi ye? daddy dh nampak set ketapi kt belakang tkk. nanti daddy beli ye? mummy pun dah usyar2 nak shopping barang utk choki2. choki2 tamau jadi kaki pukul mcm ayah tau. jgn sekolah dekat sekolah menengah seri putera tau. nanti jumpe daddy cium2 bg nangis ok? bye2 CHOKI - CHOKI!!! :)

5 comments:

m:or @bol @s said...

salam...

http://urusansripadukabaginda.blogspot.com

Faizal R said...

Sayam tu apa?

Elly Rocker said...

faizal : sayam tu sayang :)

atiqa said...

comelnyeee~!
eheheh.

choki2, mama angakt rindu u budak hensem.
:)

Azlina Aziz said...

mcm sinchan.. ^^;