Photobucket

Friday, August 28, 2009

Bila Orang Otak Lembu bawak kepala lembu

kalo ye pun nak protes, jgn bakar isu perkauman. aku tgk pun menyampah. apsal tak guna je ISA yg hebat tuh sumbat org2 mcmnih? lu kata nak pertahankan Islam, tapi lu org sebenarnya memalukan agama Islam di mata org. saje je lu org suka tgk negara kucar kacir kan? BODOH!

2 comments:

POKTEHZUL said...

YE lah bengong betoi la.. patut nya diaorg ni bawak kepaler babi baru real hahahhaha... aku takut lepas ni hindu berarak bawak kapla babi plak.

Semutaro said...

kalo bawak pala babi...cina lak yg marah arr dol....tue makanan depa...tapi aku sokong usul para panel...diorg memang bodoh...kalo nak protes boleh tapi jgn laa bawak sampai kepala lembu...tapi diorg tak cukup terel aku rasa...kalo betoi2 terel usung laa kepala gajah!!!....b.n...barang naik!!!...butuh naik!!!