Photobucket

Sunday, March 8, 2009

Bila Orang Melayu Sendiri Tak Pertahankan Bangsa Sendiri

Kerana Politik Yg Celaka, bangsa lain maki keturunan kita

Kerana Politik Yg Celaka, bangsa lain senang2 je panggil kita celaka

Kerana Politik Yg Celaka, kita yg melayu sendiri cakap MELAYU BODOH

Kerana Politik Yg Celaka, sultan kita juga dipanggil bodoh

Kerana Politik Yg Celaka, mufti kita juga dipanggil bodoh

Kerana Politik Yg Celaka, kite terpaksa meeting bawah pokok

Kerana Politik Yg Celaka, tanah kita org lain yg dapat keuntungan

Kerana Politik Yg Celaka, melayu dah tak percaya melayu

Kerana Politik Yg Celaka, korang bangga mata pedih kene bom asap

Kerana Politik Yg Celaka, orang bodoh belagak pandai, orang pandai pulak jadi bodoh

Kerana Politik Yg Celaka, PPSMI juga dipolitikkan

Kerana Politik Yg Celaka, BN dipanggil bodoh

Kerana Politik Yg Celaka, PAS dan PKR dipanggil bodoh

herm.. kt atas kesemuanya melayu sahaja yg bodoh? bangsa lain tgk je dari jauh. dan mereka juga kata kita bodoh. sebab? sebab kita sendiri tak pertahankan bangsa kita. 

aku sayang BANGSA aku, aku sayang SULTAN aku, aku sayang MUFTI aku, aku sayang AGAMA aku.

aku benci BN,PAS,PKR. sebab korang, melayu jadi tunggang langgang.

9 comments:

Abang Ben said...

politik sucks!!!

Yatt said...

Teman sependapat dgn mike! Ape yg jadi kat negeghi kite sekaghang semuenya mmg gampang! Baik BN, Pas, DAP, PKR, semuanya babi! Deme semua gile kuase & sepatah hagham pun deme tak peduli kt kite raayat peghak ni!!

Sape2 yg ngundi kat peghak 8 Mac 2008 dulu semuanye bulat2 kene tipu!!

orgmalaysia said...

entri2 anda berbau rasist...

Elly Rocker said...

abg ben hensem : sudah semestinya politik itu kotor dan cilaka pun

yatt : akhirnya terlepas gak geram ko ye. mari mecarut lagi yatt! BN, PKR, PAS pundek!

orgmalaysia : SO WHAT? kalo org melayu cakap, dituduh racist. bila bangsa lain maki kite, kite diam je. TEMAN PEDULI APE! NI NEGERI TEMAN!

kekwa bergetah said...

100% agreed!!
politik sial!!
\m/

matahari said...

itu pasal band The Frantic wujud dulu tu bro,bkn saje2 je aku melalak maki hamun spesis2 dorang nie..mane ade deme nak heran rakyat sangat,yg penting pada dorg kuasa & $$$!!! bangsa melayu yg rugi,hampeh!!

Muhammad Abdul Muhaimin said...

aha..babi la..apapahal nak hidup aman nnt pangkah la aku ya di PRU 2020! parti kote bersatu! YB ellyrocker akan mewakili parti kote bersatu utk bertanding kerusi ipoh timur..masa tu lim kit siang tada dah;p BN pn xde..PKR pn tada..korang xde choice choice dah!yg ada satu parti tu je wakakakkakakakk!

eddie dewanaga said...

kerana pemimpin2 gila kuasa, tamak haloba, rakyat jadi mangsa...

Semutaro said...

kerana politik yg celaka,elly yg melayu pon leh jadik layu!!!!