Photobucket

Wednesday, October 1, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KAWAN2 :)

Photobucket

tahun ni mcm biasa, aku beraya di ipoh saja bersama famili dan kawan2. ipoh akan tetap jadi yg paling best tak kira bila2 pun :) so raya nih ramai kengkawan dari perantauan balik beraya. sgt best!! bolehla melawak mcm org gila sawan. lama tak gelak2 nih, tadi baru balik minum teh bersama beberapa org, so esok plan jenjalan la nampaknya. raya ke 5 plak kawan aku kawin. so nuar, aku ucapkan selamat pengantin baru buat ko. walaupun ko nih blur dan alien lebih, akhirnya rezeki ko nak kawin termakbul juga. alhamdulillah. raya nanti ku dtg raya dan kenduri sekali lah. buat kawan2 bloggers dan bukan bloggers, aku ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat korang semua. walopun tak pernah tgk muke or dah pernah tgk muka. semua juga kawan aku. gua nak susun sepuluh jari memohon kemaafan pada korang semua. zahir dan batin. mari kita meraikan hari kemenangan kita! yehaaaa!!!

2 comments:

Radius.F said...

Selamat hari raya.

matahari said...

Selamat hari raye!!! utang ko dulu setel k hehehe