Monday, September 15, 2008

Mengintai Negaraku Malaysia


lu kutuk pasal agama orang lain. - ISA!
lu kutuk pasal bangsa orang lain. - ISA!
lu kutuk pasal parti orang lain. - ISA!
lu berarak memprotes kerajaan. - ISA!
lu kene aniaya oleh orang lain. - ISA!
lu dari parti lain. - ISA!

eh, lu dari parti gua kan? gua bg lu rest 3 tahun. amacam?


*kita dah takde sistem perundangan dah ke? kalau takde, pasni kite gune ISA je utk semua. sape bawak keta/motor takde lesen.. ISA!!

p/s : gua bukan dari mana2 parti. jangan nak salah anggap ok. all FASCIST BASTARD bole pegi mati makan taik..

3 comments:

eddie dewanaga said...

...gua penah dgr ada sorang member nyanyi lagu 'Malaysia Berjaya' tapi dia dah tukar lirik jadik 'Malaysia Bahaya'...


huh...

pjoe said...

kawe cayo ko tok guru jah!
:D

Anonymous said...

gua caya sama lu!!!