Photobucket

Monday, September 10, 2007

Kenapa Menjadi Melayu Yg Bahlul?

"Dua kumpulan penyokong parti politik bertindak ganas apabila membakar dan merosakkan bendera parti di Kampung Kolam, Kuala Ibai di Kuala Terengganu awal pagi Ahad lalu, kata Ketua Polis Negeri Datuk Md Lazim Ahmad."

menyirap bile tgk berita kt tv3 tadi.. dua parti politik bergaduh di terengganu.. pastu bakar bendera Malaysia kt jalanraya.. apekejadahnya hangpa nih!!! yang bakar tuh org melayu plak.. tolonglah.. jgn memalukan bangsa sendiri kawan.. kite baru je menyambut merdeka.. ini caranya korang tunjuk rase cintakan negara?
TAK MALU KE BODOH? aku rase sedih sebab yg melakukannya org yg merdeka.. negara ini negara kita. jgnla terlalu taksub dgn politik, lalu buat tindakan sebodoh itu. takde perasaan malukah? tak maluke tokwan tok cik korang dulu berjuang nak merdeka, tapi korang dengan kurang hajar mencalarkan dengan tindakan yg tersgt2 babi.. ya.. pembakar bendera ialah babi hitam!


Dirgahayu Malaysiaku.. love you Malaysia!

8 comments:

Anonymous said...

common elly...

takkan tak penah dengar lagu sepultura?

"dont beliv what u read...
dont beliv that u see..."

ada ke patut ko pecaya berita TV?
kill ur TV men...

dont let your indie-ness kills ur sepultura-ness...

by the way, aku dah dengar the hans.. suede abis!

viva la hans..!

pwok rwol
:)

Elly Rocker said...

nak kill ur tv gi mane.. budak yg bako bendera tuh pun dah kene tangkap dah ngan pulih.. taktaula ape kes nanti

oh oh? jgnla puji begitu.. i segan. haha!

Anonymous said...

fak de pembakar bendere..!
i het pembakar bendere..!
dei ar babi..!
bat babi dit not bakar bendera..!!
babi don even no hau tu bakar bendere...
hu den ?
dei ar pembakar bendere..
i hop dei wil dai en roten in hel..

Tajuk lagu : Babi Perusuh
By: Pertmuffin

Anonymous said...

ala... bendera tu kain jek...
apsal tak de org marah bila bakar spender? aku kan pemakai spender.. bermakna aku adalah rakyat spender.. woit, jgn pakai spender!!

pwokrwol

Anonymous said...

aku marah kerana mereka melakukan pembakaran terbuka. bukan bakar bendera aje, bakar sampah, bakar ikan bakar, semua aku marah.. tapi ikan bakar percuma bagi aku makan aku tak marah sangat laa...

hohoho!

-pegawai pencinta alam sekitar-
puan kekwa bersari.

Anonymous said...

kamu mmg hantu makan..makan..makan...!

bukan kah kamu sekarang sudah tidak dapat melihat jari kaki kerana perut itu telah begitu maju?

aii..pandai2 lah menjaga hati suami mu itu...


pwokrwol

Elly Rocker said...

oh oh? dari pembakar bendera kenapa boleh sampai ke hal makanan? kenapa perlu segalanya diakhiri dengan makanan??? kenapa!! *bukak tutup zip seluar dgn kadar yg laju2*

PertMuffin said...

ahhh!!!! burung bakar!!!!
lari..................................!!!!