Photobucket

Thursday, May 20, 2010

FU*K YOU A FAMOSA!!!

org2 kt A Famosa nih bangang ke? butuh lu pukimak babi! menyirapnye aku tgk lahabau musibat hanyut nih.

11 comments:

JePh said...

ape motif dia dok counting 1,2,3 tuu?rimau tu dah lembik bole la ko blagak..tapi,nampak pak belang tu cam x daya nak bangun..ke dh nazak? cis,gua boikot A famosa kalau dh terang2 aniaya haiwan mcm tuu..

PertMuffin said...

aku dah lama fakk sama famosa ni... cam gampang..>!

maini said...

dia buat apa dia buat apa?!*kecoh2 kat blkg hawa dan eli.aku tak sampai ati nak tgk..mesti dia buat bukan2.baik!aku akan laporkan pada perhilitan sekarang jugak!!koff!!aku anti betul penyeksa haiwan ni..

Elly Rocker said...

moen! minta laki kau guna kuasa dia. mintk dia lapor pihak atasan

maini said...

aku rase mesti harimau tu overdose la..kalau tak mesti dah arwah dah mamat tu..tapi manipulasi haiwan yg mcm ni mmg keji la.byk jgk tempat kat malaysia ni meripoff duit pengunjung dgn pertunjukan haiwan yg mengarut2 mcmtu.pastu binatang tu taknak buat,sebat.mcm aku rase nak libas je pulak org tu dgn ekor ikan pari..kalau sape terhibur tgk harimau jln 2 kaki,beruang kayuh basikal,memangla dia ada penyakit jiwa..
mari boikot tempat2 yg menganiaya haiwan!ptuh!

hentakbelipat said...

belagak sial brader tu...rimau tu da kene bius kaw2 bole la tnjk terrer...belagak gampang abes..

eddie dewanaga said...

hilang sabar gua nengok haram jadah tu... kalau depan mata, ada yg masuk paper dan ada yg masuk lokap ni, bro...

Anonymous said...

aku pernah smp a famosa ni, tapi apa yang aku tau, harimau ni bukan sekor je yang kena buat mcm ni, masa aku pegi dulu around 2007 ada singa betina pon mcm ni jgk, tapi x de la high mcm rimau ni.. ni dah mcm overdose

mior said...

bru2 ni aq tgk de iklan promot a.famosa kt tv..takot kne boikot la tu...mmg menyirap tgk mamat tu..
fukk mamat ni fukk afamosa..animal abuse!!

Anonymous said...

aku geram je tgk budak hantu gigi tuh buat harimau tu mcm anak kucing kurap.ni kalo saka rimau atuk aku tgk nih,mau kene makan jantung budak A Famosa tu.

marini rafar said...

benci!! tak suka!! :(