Photobucket

Thursday, July 9, 2009

Atiqa suke Menconteng :p

dah 2 hari, sayam aku tgh gile main doodle. aha adoilaa.. comel je perangai, mcm budak kecik. aku masuk2 je on9, terus die lukis rama2. tak sabar nak lukis rama2 dah tu. smalam tak jadi. kesian die.. SAYAM.. B LOVE YOU! tarik pipi panjang2 kangggggggggg :p

rama2 kt atas nih i yg punye :)

-----------------------------------------------------------------


LUKISAN AKU UTK SAYAM (malunya aku, mcm setan!)


*aku sendiri tgk lukisan aku pun aku rase nak pelempang je

5 comments:

eddie dewanaga said...

so sweet....!!!

bro, dah shopping cincin blom..???
hahaha...

wa caya sama lu beb...

dekkai said...

geli giler ape yg ko lukis tuh elly!

*tampar tampar sampai putus pale*

jiwajasa said...

chintha adhalah chanthik...

have a gwoode lourve, bro!

atiqa said...

er..
malunyee!

nape upload lukis2 ni b.
i lukis buruk le~
haha.
(-.-)

matahari said...

amboi! cayalah lu bro hehe org seni je yg bleh menilai lukisan ko nie hehe sayam ko ok je,ko je yg kena usaha lagi hehe