Photobucket

Wednesday, June 17, 2009

Orang - Orang Tua punye Tour

main muzik dah lama, tapi takde pun datin2 yg nak sponsor. kamonla.. kasila support skit. leh gak aku ikut. Diatas usaha sendiri (setelah sekor pun takde sape nak membantu) akhirnya tour yg menjadi idaman hampir sepuluh atau lebih tahun bermain muzik. maka ia sedang berjalan bulan ini. kalo korang terlepas tgk, pasni takde dah. nih je la sekali seumur idup pun. dtg la beramai2 ye.. keutamaan pada datin2 yg kaya untuk sponsor tour di sabah sarawak :)



sila klik gamba kalau dah buta warna atau rabun

1 comment:

eddie dewanaga said...

relax, kalau dah rezeki tak kemana... mungkin satu hari the hans boleh berpencak irama atas pentas istana budaya... dream big bro!!