Photobucket

Saturday, December 13, 2008

to Maini dan Art : Selamat Pengantin Baru

Rasanya belum terlambat untuk mengucapkan selamat pengantin baru buat sahabat aku Art (ayambaik) aka artheadcleaner. moga dimurahkan rezeki terhadap kamu berdua. nampaknya semua line up band pop punk (pop tak boleh becampur ngan punk - kata2 dari seurang budak yg kononnya punk, padahal mamat tuh main gak pop punk akhirnya) HEADCLEANER dahpun melalui zaman perkahwinan. ai.. cemburunya! punk pun dah kawin semua! cis!! ya, ini salah satu perkahwinan empirean yg berjaya. lepas ini bolehla pula merasa nasi minyak gadis gedik disebelah kanan hitu pule. *menjeling*. gambar dicuri dari si fara. (aku memang suke curi gambar org)

untuk si MAINI MEINI MOO, lagu ini dedikasi aku pada kau!



6 comments:

eddie dewanaga said...

gua mcm penah tgk gambar ni..

hoh... lupa dimana... mungkin di blog pengapit pengantin tu la kot..
:)

fara[the]bugbuster said...

hoh! pencurik... takpe aku halal kan hahaha... yang penting gue udah nonton The S.I.G.I.T ngan White Shoes and the Couples Company tadi... mantep! sambil berdansa gembira... muahahahahahhaha *gelak evil*

maini said...

*mata bersinar melihat eric

ah!dah lalai pula..skrg baru ingat nak rasa terharu dgn dedikasi kau.terimakasih elly.koff!

matahari said...

ko bila plak bro?..kalo ko tnggu aku,berjanggut la haha!! mengapa si pengapit tak kawin lg?..

Mohd Jayzuan said...

selamat penganti baru art!!

Kronik Kronisme said...

owh, wah...! head cleaner. aku masih ade demo tape mereka dan aku sangat suka lagu mereka dlm kopi sechewen dulu. bes...greenday ipoh!