Photobucket

Tuesday, August 12, 2008

The Hans On Campur Chart Interview!


PEOPLE! don't forget to stay tune on 24th of August, 7 PM. The Hans will promoting their debut album on Fly FM Campur Chart Show + "YOU" song goes to chart guys!
Do vote us on that day.
Don't forget the date! :)

you can log in to Fly FM and listen via online on that day. Love N Kisses From Us!

regards, THE HANS

from left : baha, shafa, akmal, chor, elly

9 comments:

BENTARA said...

huh... glamer sekarang miker yeaa... Nanti masuk Hiburan Minggu Ini, jangan lupa telo Bota. Ingat Mr Os tu!

Elly Rocker said...

hahaaha! alhamdulillah. tengah rezeki ok sekarang.

THECORESYSTEM said...

hehehe...idak ke di marah dek Syam..masuk radio..keep on berkarya!!

parasitejeans said...

hm..yela yela..aku dengo le jugak..kang sumpah aku pulak!aku taula ko tu..ade je nanti nk ngata aku..lg satu, memandangkn dah masyhuk ni, tahun ni kasila duit raya cam dolu2!

Kucing Kekenyangan said...

askum elly..dah kaya la ni..bile nak belanje makan ni hahahah

Lydia's Diery said...

pergggghhhh..... korang dah femes skng... ipoh band byk dah yg bakal2 meletop skng... melastik bintang, the hans...

hmmm..... hang ada mencarut tak kat konti fly fm ritu???

Elly Rocker said...

coresystem : terim kaseh bro. kawan2 byk membantu. :)

parasitejean : kim salam kt mak ko. lama tak dgr die marah2 kt sekolah :p

kucing : er.. masuk radio bleh kaya ke?

lydiasdiery : aku tak mencarut. aku hanya mampu tersenyum jerk adelah. haha!

Wendy said...

they grey shirt with spec looks innocent. :P bila nak jamming ni? dah taknak ajak aku ke?

mimin said...

dalam gambar tu yg kanan skali apasal sombong sangat tu? peluk kang!

oi aku dah ada blog baru nih! yg aritu punya dah lupa pasword smua!!