Photobucket

Tuesday, June 10, 2008

Konspirasi Kenaikan Harga Minyak


kerajaan suke banding2kan harga minyak kite dgn negara pengimport minyak. rakyat makin hari makin merana. menteri bolehla survive diorg tak bayar harga minyak. 4 tahun lagi JOM KITE UBAH!

ape nak jadi dgn pemimpin sekarang? TAKDE OTAK. BODOH!


2 comments:

BENTARA said...

aku tak tau la bila aku balik nanti apa nak jadi. Harap2 semua elok. Anyway, ni rasanya 10 years cycle. Dulu masa aku graduate 1998 dulu jenuh keje pun takde...

Elly Rocker said...

bile harga minyak naik, kos rariff elektrik pun naik, semua pun naik, gaji tak naik. byk keluarga yg laki bini kerja dah terpakse suh bini berenti pasal tak sanggup nk hadapi beban minyak. bersedialah untuk menghadapi detik2 hitam dalam Malaysia.

terima kaseh paklah. ho yehh!