Photobucket

Wednesday, May 7, 2008

Masalah Beras dan Minyak Belum Habis, Timbul Masalah Lain Pula

kalau aku kate 'org atas' nih bangang, nanti aku pulak kene banned. tapi itulah. 1 Jun 2008, diwajibkan pemakaian tali pinggang belakang. satu unit dah RM300 (lebih kurang). tak abih2 lagi nak membebankan rakyat ke? masalah mat rempit belum habis disetelkan. saje cari benda baru yg buatkan keluarga yg berpendapatan rendah makin susah.

antara beras dan tali pinggang belakang, korang pilih ape????

sungguh tak relevan!! KORUPSI!!



5 comments:

Anonymous said...

ko memang rebel!!teruskan mengkritik!!!

http://operahidup.fotopages.com

BENTARA said...

gua rasa ini soal keselamatan. Wa ada ulas sikit kat blog wa.

kekwa hamil yang comel said...

lilek la setan...
keta zaman sekarang kan mmg sume comes with belt belakang..
keta zaman dulu yang dah layak buat tukun dan elok banned aje dari gerak kat jalanraya yang takde..
lagi pun ada tempoh..
kumpul la sehari singgit..
ekekekek!

p/s: keta aku ada belt belakang sbb tu aku bleh berlagak! huahuahua!

Elly Rocker said...

kau ini tidak paham soalan

*menjeling

aku suruh kau pilih beras or seat belt. lagi satu, kalo kete baru memangle dh ade, aku cite keta lama.

ai..

adakah kau nak bgtau kereta kau ade seat belt belakang? cuihh!! setan yg eksen!

fara[the]bugbuster said...

kete aku pun ada seat belt blakang hehehheeh ala ko jahit jek tali pinggang suar kat seat blakang kete tuh....