Photobucket

Sunday, May 18, 2008

Bile Sangap Nak Pakai OSX Leopard

nihle jadinye bile dah sangap nak merasa pakai osx, dapat mcm nih pun aku dah lega sgt2. jenuh gak aku buat nih bg nak hampir mcm leopard. tapi berbaloila. lega aku. so bole klik gambo utk tgk lebih jelas lagi ape yg aku dh buat kat desktop aku. sekarang bukak laptop seronokkk je! aku pernah pakai flyakite, tapi die kaco system. yg nih adalah desktop yg paling hampir aku buat dpt mcm leopard (siap ade STACK tuh!!) yehaa!!

klik imej diatas [*update]


ini aku tokok tambah saje2 yg sebelah kanan tu pakai yahoo widget berat skit. ade nak bg cadangan?


aku buang yahoo widget dan aku beralih pakai avedesk sbb berat. pakai ni ringan sket dan aku leh besarkan icon hardisk aku. so nihle yg latest. utk winamp tuh aku pakai cd art display - coversutra

TIP N TRICK (sila GOOGLE benda2 ni jgn malas sgt) :

1. windowblind 5 or 6 - mac osx leopard 2.11 by blitzr
2. objectdock - leopard dock & stack docklet
3. mac osx cursor
4. mac osx icon (untuk tukar icon pada dock)
5. icon packager - leopardxp
6. wallpaper - osx leopard wallpaper
7. avedesk
8. cd art display - coversutra

4 comments:

robet yoyoronos said...

eleh!!!
*membuat muka jijik

Elly Rocker said...

hahahahha! yeha! boi jeles :p

robet yoyoronos said...

oi windowblind kena bayo laaaaaaaa...isk wadefak!!!

Elly Rocker said...

tryle kamu cari yg crack punye. adee.. usaha tangga kejayaan :)