Wednesday, September 19, 2007

Aku Dipaksa Meng Updet Blog!

ai.. bomoh tua dah paksa aku ape aku nak tulih nih tadi sahur aku makan nasi telur masin sambal peparu rokok 4 btg air teh o panas tapi untuk berbuka nanti aku taktau nak berbuka lauk apa tidak pergi beli lagi lagipun pasar ramadan pukul 3 br start niaga jadi buat aper terburu buru hendak membeli bukan alah bersabar itu kan amalan yang mulia jadi kenapa perlu gelojoh dikala bulan puasa ini namapun berpuasa jadi kita hendaklah menahan diri dari segala2 yg bakal membatalkan puasa adakah korang dah awal2 beli nasik ganja bila nak insap nih kawan2 tak malu ke kalau tersempak dengan bangsa lain kalau berani sgt belilah depan2 kenapa perlu pergi kebelakang gerai kerana malu kunun makan tak pula malu! WOIHH!! PENATNYA BERCAKAP SATU NAPAS! YA! SELAMAT BERBUKA PADA SENJA NANTI! SEKIAN TERIMA KASEH! AKU BERJAYA UPDATE! ai.. dah berjaya buang masa korang semua membaca update yg sia2.. *menjeling*

P/S : PERCAKAPAN SATU NAPAS DI AJAR OLEH BOMOH BIOLA ITU.

10 comments:

Anonymous said...

jahanammmmmmm!!!!!!!!

apa maksut kau ? *menjeling*
adakah kau nak menggoda aku?

aah!! tak! tak! takboleh!!
aku dah berumahtangga dan mempunyai seorang anak bayi serta 2 ekor ikan..

-kek wa-

Elly Rocker said...

tadi suh updet.. nih dah updet la nih.. jgn baca gelojoh sgt tau.. kang terbatal puasa.. yuhuuu! :p

Anonymous said...

cilakessss!!!
aku benci kau tambahan pula melihat syaitan hitam tu terlompat2 cegitu menambahkan sakit mata aku melihatnya dasar penulis pojok pondan heiiii buanglaaaaaaa gambauuuu bomoh tuuuuu aku tak mahu dia menjadi tontonan umum nah rasakan penangan bacaan satu nafas!

-kek wa-

Elly Rocker said...

tauuu takotttttttttttt!!!! waahaha.. tkpe.. gamba tudung akan aku buh dlm post yg lain.. pasti hebat nanti! go go chayuk! weit en siiiii!!

pjoe said...

Wahh
satu nafas tu...
aku rindu la bershur dgn telur masin ni...
dok balun roti dengan kaya/jem je wat sahur
hedeihhhh

Elly Rocker said...

lemau mcmtuh joe kalau bantai roti je.. telur masin tak mahai mana pun.. beli due bijik.. untuk sahur je.. jgn ko bedal time bebuke plak.. memang enak.. tapi ko kene tahan!! sahur je! tapi.. takkan nak disapukan telur masin tuh kt roti? ai.. susah ini mcm :P

Anonymous said...

mcmni kau tulis karangan?*menjeling*patutla kau nak meniru karangan blog org lain..*mengangkat bahu*

Elly Rocker said...

oh oh? ini adalah original kopi! baik.. esok2 aku tulis lagi panjang.. biar termuntah lalu terbatal puasa membaca dgn satu napas!

fara[the]bugbuster said...

mana gamba? aku nak tgk gamba rare...

::chinozzz:: said...

mcm tu pun ada...
4 batang rokok..
gila lahhhhhhhh!!!!!!!!!!