Photobucket

Thursday, July 5, 2007

Kawan Sewelku Al-Mimin Avalon Whisper


Look at the 1st guy on ur “top” then fill this out; don’t change it.

——–HIM———

1) Who is he?
> Ely

2) Do you trust him?
> yeah

3) When’s the last time you talked to him?
> baru je ni haaa

4) Does he have a girlfriend ?
> ada,dia sayang sgt awek dia.sapa kacau awek dia aku sepak~

5. Is he one of your friends?
> xlah,gay partner.EH, BODOH LA SOALAN NI! ABIS TU KALAU BUKAN FREN,BUATPE AKU LETAK DIA KAT TOPFREN BABII!!!! kawan laaa!!

6) Where does he live?
> jauh dariku,dia kat ipoh

7) Is he older than you?
> a'ah, dah macam bapak angkat aku

8) Are you related to him?
> dulu parents ktorg sama2 hardcore dancing kat jalanan..so dari situ la kot relation ktorg..parents-parents

9) Would you do anything for him?
>kebanyakan la, tapi perkara yg menjurus kepada penzinaan,aku x nak

10) Do you have a nickname for him?
>ada, elycayang

11) How long have you known him?
> 3-4 tahun mcmtu la kot

12) Do you think he will repost this?
> buto~ dia bz la..dia sibuk tour dgn deftones skarang..bodoh..

4 comments:

Anonymous said...

babi aaahhh..xde gambar lain ke nak letak..?kimakkkkkk nak nangis aku tgk gambo tu..dah la bleh bukak besar2..dem...

mimin

Elly Rocker said...

hihihih.. gamba tuh kelakar gile min..hihih.. baru rock!!

parttimehousewife said...

siapa gamabr lelaki sexy nih?? dia dah berpunya???????

Elly Rocker said...

org gile nih still single.. cume mental skit2.. tkpe.. biar mental.. janji hensem.. *menjeling*