Sunday, May 20, 2007

3rd Party mobile.. PLEASE STOP YOUR CHEAP TRICK!!

nih ade benda babi jadi kt aku semalam.. dalam petang mcmtuh sedang aku enak bergayut dgn sayam aku.. aku dpt msg yg bernombor ape tah.. aku terus delet n restart balik n-gage aku.. setelah beberapa lama.. sayam aku tipun pulak untuk bergayut.. *kami bukan monyet tolol!* dan lepas abih bercium2 dalam telefon.. *ah! Dah salah ckp!* aku tgk kredit aku abih terus jadi negatif.. wat the fak..? aku dah bajet enset aku kene something nih.. arini aku tipun digi center.. last2 dapat cari gak masalahnye.. operator tuh ckp aku ade tak langgan ape2 semalam.. aku ckple aku takde langgan.. so die ckp kene potong rm4 sebab ade langgan mcm dolot lagu ke, game ke, melalui surat khabar.. so jage2 lah.. aku dah terkene.. so korang nak bukak msg lepas nih kene lebih berhati2 la... jangan jadi mcm aku.. siap format enset terus.. abih terus enset aku jadi skema.. apepun takde.. so kalau ade no kawan2 yg dah terdelet tuh, maaflah.. bukan aku sengaja.. aku lupe.. kalau format, abih la semua no tipun dalam enset.. akhir kata.. LANCAU LU 3RD PARTY MOBILE!!

No comments: