Monday, April 23, 2007

Rocker Pun Kahwin Jugak!

ai.. sebenarnya ini topic yg agak menarik.. yaa.. makin ramai antara kawan2 aku yg sudah mendirikan rumah tangga dan ada juga yg sudah ada anak tangga lagi.. mereka2 ini dulu pernah bersama2 aku menjadi kaki rayau, kaki jamming, kaki tido studio, kaki
lepak ahyong tkk, dan kaki pegi gig. Jasrul, Hawa, Raja, Rina, Peyyan & Ariya. dan pada bulan 6 nih sahabat baik aku juga akan mendirikan rumahtangga. dia adalah yg paling tak dijangka akan berkahwin dulu.. tapi jodoh dah ditentukan Allah.. dia akan berkahwin Insyaallah bulan 6 nih.. so wankatakom.. ini tribute untuk lu!! dah kawinnanti, kalau boring2 dtgla ipoh.. jamming.. :p ai.. rasa sedih pulaa p/s: aku tau lu marah buh gamba dlm internet.. tapi ini last gua bubuh.. hahahaha! SELAMAT PENGANTIN BARU ROCKER!!!