Photobucket

Friday, April 27, 2007

Lelaki Handsome Vs Lelaki Tak Handsome

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap = woow,cool giler...


kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap = eh eh perasan bagus...


kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap = nobody's perfect


kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap = memang....muka pun macam pecah rumah!


kalau lelaki handsome menolong
Perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap = wah..machonya..macam hero filem!


kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan cakap = entah2 kawan dia...


kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan cakap = sepadan sangat...


kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan cakap = mesti kena bomoh perempuan tuh!


kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan cakap = jangan sedih, kan saya ada..


kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan cakap = ...(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah,patutlah, tengok saja luarannya).


kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap = perasaannya halus...penuh kasih sayang


kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap = sesama keluarga memang harus menyayangi...


kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap = matching...hebat luar dalam


kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap = bang, bosnya mana?...


kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap = pasti takut kalau2 gambarnya tersebar


kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap = tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap = ini barulah lelaki gentlemen


kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap = naluri pembantu, memang begitu....


kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap = let me be your shoulder to cry on


kalau lelaki takhandsome bersedih hati
perempuan akan cakap = kuat nangis!! lelaki ke bukan ni


P/S : AKU LELAKI HENSEM. APE PLAK AKU TAK HENSEM.. SAPE KATE? HA? SAPE KATEEE!!! (percakapan seorang lelaki yg ego. pigi dah!)

1 comment:

Mimin said...

yessss~!!! aku rasa kat atas ni statementnya 95% benar! aku suka bnda nih!