Sunday, April 22, 2007

Harini Ahad.. Sponbob nak start dah!!!

ahad.. hari yg begitu indah untuk berehat2.. katun pun byk kt tv.. dan.. ya.. aku juga mendapat internet free! baguskan? jadi boleh memulakan perjalanan blog ini hingga korang muntah membacanya!! arini nih aku br lepas dolot lagu2 di blog.. ai.. aku susah hati bila ada blog yg dah tutup akibat serangan indiependent label yg belagak mcm major label.. ya.. EYEBALL RECORDS.. label ini telah memulakan kerja menyaman semua blog yg ada artis dia.. yg lucunya.. nih label hardcore/punk.. tapi lagaknya mcm major label!! aku paham yg label ini nak menjaga periuk nasik diorg.. tapi kalau alasan nak memberi makan pada bini dan anak, aku rase tak logik btol.. selagi band tuh bagus, jgn riso.. akan ada yg membelinya.. tapi kenapa die saman budak 16tahun tuh? sebab die upload mp3 secara percuma? jadi marahlah ye? HOTAK LU! aku rase.. semua label kebykannya memang profit maker berlebih2.. mula2 yer pada band..nak membantu. tapi bile dah kelabu mata dengan duit.. terus jadi mata duitan.. ai.. apepun.. byk blog2 yg dah tutup.. aku frust sgt.. frust sebab label hc/punk yg beria2, label lain tak pun.. for eyeball records.. FUCK YOU!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

No comments: