Thursday, November 8, 2007

Special Post To Empireans

ramai org suke benda yg rare bukan? kt sini aku postkan buletin empire records issue #1 & #2. issue nombor 2 tk pernah release untuk empireans kerana tebal sgt.. so empireans leh dolot je dari sini. disini aku uploadkan sekali :
1.Buletin Empire Records issue #1 & #2
2.Idiot Colour Papers issue #2 - #6
3.Gambar2 Empire
4.Mp3 untuk didengar ketika membaca

untuk hawa, jika ada simpan lagi issue #3 - #5 Buletin Empire yg ko terbitkan, sila beri pada aku. aku nak postkan disini.

selamat membaca makalah terbitan aku. terima kaseh. :)

5 comments:

THECORESYSTEM said...

wah! buletin yg bagus mcm bullet....keep on!

Elly Rocker said...

hati2 membaca idiot colour papers issue #6, ada gmbr bogel. haha!

selamat mendolot dan membaca!

Arieyya said...

aii besar sangat..

Anonymous said...

aaii...aku tak boleh menahan tangisan tatkala melihat gambar kembar siam Semat Semit Semut tuh...ahahahah!! jahanam btul lahh!!

aku dah donlot dan sedang baca satu persatu...

buletin aku dah dibawa arus tsunami tempohari...yilek!

N a d i a said...

wow..cambesh nih..